Service Experience Kwaliteitscoach

Omschrijving

GEZOCHT: Kwaliteitscoach die streeft naar een hogere kwaliteit in alles wat we doen.  


Over de afdeling 
De afdeling Service Experience is onderdeel van de sector Service Delivery. Binnen Service Experience zijn er vijf afdelingen die zich allen bezighouden met het doel; klanten en leaserijders maximaal ontzorgen. Als Specialist Service Experience Kwaliteitscoach ben je onderdeel van het Service Experience Supportteam. Dit team is ondersteunend aan de vijf afdelingen van Service Experience. Samen met je team ondersteun je op het gebied van kwaliteit, data & reporting, training, tooling, business beheer Service Experience tooling en klachten. Je rapporteert aan de Service Experience Director. 

 
Kwaliteitscoach 
Het borgen van kwaliteit binnen de afdeling Service Experience wordt belegd bij jou. Je coacht medewerkers vakinhoudelijk op de kwaliteitsnorm die we als LeasePlan hebben vastgesteld; leaserijders direct het juiste antwoord geven. Als Specialist Service Experience Kwaliteitscoach ben je verantwoordelijk voor het maken en implementeren van een plan met daarin de thema’s die volgens jou van belang zijn om de juiste kwaliteit te leveren. De vijf teams die jij ondersteunt gaan naar aanleiding van jouw plan aan de slag om de kwaliteit van het werk te optimaliseren.  

 
Belangrijkste taken en verantwoordelijkheden
Streven naar een excellente klantbeleving binnen het Service Experience domein is je missie. Ook ben je verantwoordelijk voor: 

  • Het zelfstandig maken van een kwaliteitsplan met daarin de doelen en kpi’s van Service Experience; 
  • Het maken van een volledig plan dat in lijn is met de Service Experience teams waarbij je gebruik maakt van Skillmatrices om te bepalen wat de organisatie, de teams en de individuen nodig hebben; 
  • Het definiëren van concrete acties vanuit het opgestelde plan om medewerkers op te leiden. Deze acties begeleid je volledig; 
  • Het geven van trainingen on the job en het verzorgen van trainingen voor groepen; 
  • Het rapporteren van de actuele kwaliteit status aan de Service Experience Director. 

Vereisten

Dit vragen wij

  • Je bent in staat om via een helicopterview de rode draad te zien als het gaat om verbeteringen;
  • Je hebt ervaring met coachen, trainingen maken en geven;
  • Je kan een plan maken maar ook daadwerkelijk implementeren conform de structuur die je hiervoor hebt opgezet;
  • Je bent klantgericht, creatief en hebt overtuigingskracht, jij weet veel voor elkaar te krijgen en men werkt graag met je samen;
  • Je hebt multichannel experience, je bent dus digital minded maar bent ook op de hoogte van de traditionele communicatiekanalen;
  • Je hebt 5 jaar relevante werkervaring.


Wat wij bieden

  • Een uitdagende functie voor 32 uur in de week;
  • Een positieve, enthousiaste werkomgeving en markt die volop in transformatie is;
  • De vrijheid als ondernemer om gas te geven;
  • Uitstekende (internationale) doorgroeimogelijkheden;
  • Goed marktconform salaris, variabele beloning, premievrij pensioen, smartphone en laptop.
  • Fijne werklocatie in het WTC van Almere;
  • Goede thuiswerk faciliteiten; op dit moment werken we nog voornamelijk vanuit huis vanwege corona.


Over LeasePlan Nederland

Met de ambitie ‘any car, anytime, anywhere’ zet LeasePlan vol in op transformatie van de mobiliteitsmarkt. Op het brengen van LeasePlan’s “What’s next?” naar de grote, kleine en toekomstige klanten.

LeasePlan Nederland bedient circa 150.000 leaserijders. Een combinatie van zakelijke leaserijders en consumenten. Zakelijke leaserijders hebben in toenemende mate dezelfde service verwachting als een consument.

Serviceverlening verandert in een hoog tempo naar digital service, snelle levering, transparante service, proactief en 24/7.

Klanten en leaserijders leasen een auto voor een zorgeloze mobiliteit. LeasePlan wil ook hierin ‘best in class’ zijn. Om dit in een hoog tempo te kunnen realiseren worden alle ‘services’ voor de leaserijders ondergebracht in één afdeling genaamd ‘Service Delivery’.

What’s next is geen vrijblijvende vraag die we aan de buitenwereld stellen, maar een uitnodiging aan ons zelf: om stappen te blijven zetten die het verschil maken voor onze klant in de mobiliteitsmarkt van morgen. Top, als jij daar bij wilt zijn!


Wat verwachten interne stakeholders?

  • Mandy Frieling, Service Experience Director, LeasePlan NL: “Klanten en leaserijders willen geen gedoe, snel en goed geholpen worden en ervaren dat ze gewaardeerd worden. Jij doet alles voor een glimlach op hun gezicht. Onze klantbelofte is: Your smile is our drive; help je mee om onze klantbelofte waar te maken?


Enthousiast?

Reageer dan op deze vacature! Vragen? Stuur een mail naar Mandy Frieling, Service Experience Director: mandy.frieling@leaseplan.com