HR Administrator

Omschrijving

Wil jij het beste uit jezelf halen binnen een dynamische werkomgeving? Ben je klaar om jezelf te ontwikkelen tot een HR-kanjer? Ga dan met ons deze uitdaging aan en word één van onze HR administrators. 

 

Een korte intro

Binnen LeasePlan Nederland werken ruim 700 medewerkers hard en met veel plezier. De HR afdeling bestaat uit 10 betrokken en enthousiaste collega’s met elk hun eigen specialisme op het gebied van recruiting, administratie, opleidingen, arbeidsvoorwaarden en advisering. Je maakt deel uit van het HR team in Almere. 

De functie is parttime voor 24 uur in de week.

 

Dit ga je doen
Als HR administrator zorg je voor een goed lopende HR administratie. Je bent betrokken bij alle processen rondom indiensttreding, doorstroom en uitstroom van personeel.

  • Je zorgt voor een tijdige, accurate en volledige invoer van alle mutaties in het personeelsinformatiesysteem.
  • Je verzorgt de correspondentie rondom arbeidscontracten en verwerkt mutaties in standaard brieven
  • Je verzorgt de administratieve afhandeling bij in- en uitdiensttredingen en overplaatsingen
  • Je registreert het ziekteverzuim
  • Je verwerkt de inlening van uitzendkrachten en externen
  • Je controleert en verwerkt de binnenkomende facturen, zoals declaraties van uitzendbureaus en arbodienstverlening

 Zo doe je dat! 

Werken bij LeasePlan betekent werken met plezier. Bij een werkgever en met collega’s waar je trots op kunt zijn. Om succesvol te blijven, zijn we flexibel. Dit kunnen wij! Jij ook?

  • Je benut je ondernemerschap én zet deze ook in.
  • Je bent elke dag weer bereid om samen beter te worden.
  • Je neemt en pakt je verantwoordelijkheid.
  • Je bent resultaatgericht en komt je afspraken na.

Vereisten

Dit vragen wij 

Een enthousiaste, flexibele collega die het leuk vindt om met diverse zaken tegelijk bezig te zijn en verantwoordelijkheid neemt voor de kwaliteit van zijn/haar werk. Samenwerking, collegialiteit en initiatief nemen zijn belangrijke competenties in deze dynamische omgeving. Dit is ook handig:

  • Je hebt je afgeronde MBO opleiding en het liefst een aantal jaren relevante ervaring.
  • Je hebt cijfermatig inzicht en werkt zeer secuur en accuraat.
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden in woord en geschrift en bent sociaal vaardig.
  • Je hebt een flexibele instelling, je bent klantgericht en stressbestendig.
  • Kennis van Profit en/of Workday is een pre.
  • Uitstekende kennis van Excel.

Dit krijg je 

  • Een goed salaris, een maandelijkse variabele beloning en een premievrij pensioen;
  • Veel ad hoc werkzaamheden, waardoor geen dag hetzelfde is;
  • Een organisatie met uitdagende doelen waar hard gewerkt wordt, maar waar ook tijd is voor plezier, Successen vieren we graag samen;
  • Mooie locatie in het WTC in Almere, op 1 minuut loopafstand van station Almere centrum, zowel met het OV als met de auto uitstekend bereikbaar!
  • Oh ja en hebben we al verteld dat we in 2018 weer zijn uitgeroepen tot Top Employer of the year?!

Enthousiast?

Reageer dan snel en stuur direct je cv en motivatie. Vragen? Bel of app HR Medewerker  Linda Böhne op
06-12090206.