Executive Assistant

Omschrijving

Voel jij je thuis in een dynamische en collegiale omgeving? En ben jij een stevige persoonlijkheid die graag op eigen kracht met oplossingen komt? Wij zoeken een Executive Assistant (min. 32 uur) die onder leiding van de Office Manager ondersteuning biedt aan de leden van ons Service Delivery en Automotive Management Team (MT).


Wat ga jij doen?

Jouw proactieve en effectieve (agenda)management ondersteunt de verschillende MT- leden. In jouw ondersteunende en organiserende rol ben jij voor de MT leden een belangrijke spin in het web en breng je structuur aan. Plannen en prioriteiten stellen is een belangrijk onderdeel. Je bent in staat meerdere ‘ballen in de lucht’ houden. Verder heb je oog voor detail. Je hebt een grote vrijheid in het beheren van de agenda’s en je bent zelfstandig in het creëren van oplossingen. Je werkt voor twee MT leden, van de afdelingen Service Delivery en Automotive, en je werkt in een team samen met de andere Executive Assistants en Management Assistants. Je bent de sparringpartner van jouw MT leden. Je werkt samen mét jouw MT lid, niet alleen voor. De functie is initiërend, organisatorisch en uitvoerend van aard.

Jij ontzorgt MT onder andere door jouw goede inschatting van prioriteiten en urgentie bij alle relevante zaken. Je bent secretaris van één of meerdere committees. Vervolgacties breng je in kaart en actiepunten bewaak je. Je hebt een grote vrijheid in het creëren van oplossingen, het zelfstandig ondernemen en het nemen van besluiten, ook in adhoc situaties. Eigenaarschap wordt er van je verwacht.

  • Daarnaast ben je verantwoordelijk voor:
  • proactief oppakken van email en vervolgacties;
  • Secretaris van een committee en Valuestream MT vergaderingen;
  • Voorbereiden van taken, oppakken en coördineren van verschillende projecten.
  • Verbeteringen doorvoeren in lopende processen.
  • organiseren van bijeenkomsten (intern en extern);

Vereisten

We komen graag met jou in contact als jij beschikt over:

Een gezonde dosis doorzettingsvermogen en energie nodig en je kunt goed samenwerken, zowel in een team als met een MT lid. Jij bent een kei in plannen en organiseren en stroopt graag je mouwen op. Dankzij jouw brede interesse, pik je nieuwe informatie snel op en weet je deze door te voeren in jouw werk. Je bent representatief, zeer secuur, stressbestendig en je ziet verbanden. Je kunt met de nodige creativiteit inspelen op frequent wisselende situaties en ad-hoc werkzaamheden. Met jouw positieve instelling, teamspirit en doorzettingsvermogen, ben jij uitstekend in staat onze organisatie te vertegenwoordigen.

Ook voldoe je aan de volgende criteria:

  • HBO werk- en denkniveau.
  • 3-5 jaar werkervaring in een complexe werkomgeving;
  • goede kennis van Outlook en Microsoft Office en communicatief zeer vaardig in zowel de Nederlandse als de Engelse taal;
  • een flexibele instelling;
  • representatief en in staat op diverse niveaus te communiceren;
  • uitstekende omgang met alle lagen van de organisatie en een zeer goed gevoel voor verhoudingen
  • goed in plannen en organiseren, samenwerken, resultaatgericht, je hebt daadkracht en toont eigenaarschap'.

Dit krijg je:

  • Een uitdagende functie voor minimaal 32 uur per week;
  • Een goed salaris, een variabele beloning en een premievrij pensioen;
  • Een organisatie met uitdagende doelen waar hard gewerkt wordt, maar waar ook tijd is voor plezier, Successen vieren we graag samen;
  • Mooie locatie in het WTC in Almere, op 1 minuut loopafstand van station Almere centrum, zowel met het OV als met de auto uitstekend bereikbaar!
  • Oh ja en hebben we al verteld dat we in 2021 weer zijn uitgeroepen tot Top Employer of the year?!

WIJ ZIJN LEASEPLAN. WHAT’S NEXT?

Met 1,8 miljoen leaseauto’s in ruim 30 landen behoort LeasePlan wereldwijd tot de top. We maken onze klanten mobiel en hun leven net iets makkelijker. Dat doen we door alle service te verzorgen bij het kiezen, rijden, de inruil en verkoop van een enkele auto tot een compleet wagenpark. What’s next is de leidende vraag bij alles wat we ondernemen. Any car, anytime, anywhere, onze concrete ambitie voor de mobiliteitsmarkt van morgen. De rol van Connected Car, de verschuiving van autobezit naar autodelen, de behoefte aan contractuele vrijheid en duurzame oplossingen voor ons klimaat, beschouwen we als ons werkveld. Als pionier nemen we het voortouw in Nederland.

Naast ons gebruikelijke werk, doen we samen wat nodig is om onze belofte waar te maken. Digitalisering, ondernemerschap, lean en klantrelevant werken? Ook dat hoort bij het pakket als je hier werkt. What’s next is geen vrijblijvende vraag die we aan de buitenwereld stellen, maar een uitnodiging aan ons zelf: om stappen te blijven zetten die het verschil maken voor onze klant in de mobiliteitsmarkt van morgen. Top, als jij daar bij wilt zijn.

Enthousiast geworden?

Druk dan op de knop ‘Solliciteren’ en stuur ons direct jouw cv en motivatie. Vragen? Bel Mariliese Hupkes (06-12275480)